MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 6 mars 2011

Tryck i bröstet!

Jaha då har man tryck i bröstet, utstrålning mot vänster axel och ont i ryggen?
Är det bra?
Svar nej!
Haft det ett par dagar nu så i går när jag skulle köra och handla så fick jag göra ett besök på jobbet.
Vi tog ett EKG och det såg bra ut, alltid något då vet jag att jag inte håller på att dö av en hjärtmuskelinflammation eller en hjärtinfarkt eller något annat spännande.

Läkaren tyckte dock att om det inte släppte så skulle jag söka på vårdcentralen, jaja vi får väl se hur det blir med det.
En av mina kolleger tyckte att jag skull gå ner och sätta mig på akuten.
Jag skulle inte tro det!!!!
Jaja vi får väl se hur de går, men det går nog över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar