MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 18 mars 2011

Uppdatering

Kanske någon som undrar om min älskade vän.

Allt gick bra hon har verkligen haft änglavakt!!

Operationen gick enligt planerna och allt har hittills gått bra.

Pratade med henne i förmiddag och hon blir flyttad till Halmstads sjukhus i dag.
Det känns ju bra för det betyder att allt går på rätt håll!!

Saknar henne något oerhört, så det ska bli skönt att få henne på närmre håll.

Ang dotterns blodbad så blöder det än så i dag blev det ett besök på BVC, hon trodde också att det är strängen mellan överläppen och tandköttet som gått av men att det kommer att läka snart.
Om det inte slutar blöda så skulle jag höra av mig.
Hon skrev en anteckning i journalen om det skulle hända något med tänderna när de kommer.

En stor fet fläskläpp har hon fått i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar