MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 28 mars 2011

Gott????

Min lilla dotter har hittat en ny favorit.......KATTMAT!!!!
Hur gott kan det vara liksom?
Jag ställer upp kattmaten på köksbänken när katterna har ätit för att hon inte ska få tag i den men så fort katterna kommer in och hon hör att jag ställer ner den så är hon där.
Är man då inte snabb nog så sitter hon där bredvid katterna med hela munnen full.
Hon fnittrar lite för sig själv samtidigt som hon äter och hon blir helt vansinnig när man tar bort det från henne och petar ut det hon har i munnen.
Haha!!
Ja jag har ju läst innehållsförteckningen så där är inte mjölk eller soja i så jag vet ju att där inte är något hon inte tål i det men frågan är hur hälsosamt det är att äta??
Jaja!
Kan katterna äta det så kan hon nog äta lite utan att ta någon skada av det.

I morse höll de båda på att driva mig till vansinne, känns ibland som om man håller på att få ett psykbryt och skulle behöva läggas in på avd 19 (psyk) på sjukhuset för att vila upp sig!!!
Som tur är så var den storas favorit Carro eller Callo som den stora kallar henne hemma.
Carro går hemma och väntar på att deras lilla baby ska komma.
Så vi tog flykten dit så barnen fick leka lite.

På vägen dit körde vi inom Maxi Mellbystrand och Guldfynd för att lämna in mina ringar, vigselring och förlovningsring.
Efter att ha tappat 14kg passar de inte längre, de är så pass stora att jag inte kan använda dem alls för det känns som om jag ska tappa dem!
Och de kan ju inte bara ligga där i sin låda hela tiden, ibland vill man ju faktiskt använda dem.
Så vi lämnade in dem, de fick ta in dem två storlekar och de kommer tillbaka om två veckor.
SKITDYRT var det!!!!!!!!!
Tänker inte berätta för maken för då hade han sagt att det var onödigt så när de är tillbaka och passar så kan han få veta att jag lämnat in dem.

Här läser han ju inte så jag behöver ju inte vara orolig för att han ska läsa det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar