MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 23 mars 2011

Dålig uppdatering!

I bland är jag dålig på att uppdatera jag vet!!!
Men i bland har jag varken tid eller ork.

Den lilla dottern är inne i en väldigt väldigt GNÄLLIG period som jag tycker har varat väldigt länge nu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det pips och gnälls från morgon till kväll, man undrar ju vad hon vill.
Undrar om hon har ont någon stans???
Nåt fel är det på henne eftersom hon gnäller så.
Jaja, hoppas det går över snart.
Ska till BVC i morgon så får väl prata med dem, jag vet ju att det är svårt att veta vad det är för fel när de är så små.

Om det nu är de där förbaskade tänderna så kan de väl ändå komma snart!!!!!!!!!!!!!!!
Det har ju slutat blöda från hennes mun i alla fall och fläskläppen har lagt sig.
Alltid något!!!!!!!!!1

Min vän är också hemma från sjukhuset och allt har gått enligt planerna, skönt.
Underbart att hon är hemma!!!!
Jag har dock ej hälsat på henne ännu, hon behöver ju vila och jag vill inte åka dit med två barn.

I måndags var vi på Öppna förskolan, trevligt.
Den lilla tyckte det var hur kul som helst och den stora med en stund tills hon insåg att andra barn kunde leka med de sakerna hon lekte med för en stund sen och att de inte låg kvar och väntade på henne!!
Vi hade varit och lekt i "köket" lagat mat och dukat osv, sen var det sångstund, fika och den stora målade sen skulle hon tillbaka till "köket" och då var det andra barn som lekte där.
Då fick hon ett sammanbrott och blev jätte ledsen och skrek:
-Det är mitt!!!!!!!!!!! Det är MITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så då sa jag:
-Du är nog lite trött nu va?
-JA!!!!!
-Ska vi åka hem???
-Ja, vi får nog göra det.
Svarar hon då.

Sötisen!
Så i dag får det bli hemma dag, får väl se hur det går eller om jag behöver en sängplats på avd 19 efter!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar