MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 3 mars 2011

TJOSAN!

I dag fick vi ett jättefint tack kort från bröllopet vi var på dagen innan den lilla föddes, ja ni som minns det bröllop vi var på fram till timme innan vattnet gick.
Så nästan exakt 9 månader sen.

Tack kortet var jätte fint. Mycket vackert brudpar.

Sen såg jag det, bakom tack kortet låg ett kort på mig, maken och brudparet.
TJOSAN säger jag bara!
Hade jag inte vetat att det var jag hade jag knappt trott det.
Så höggravid som jag var då var ju så höggravid som jag blev!

Men Phu vad jag var stor!!!!
Av någon konstig anledning tyckte jag inte jag var så stor då, men svullna fötter det hade jag, det visste jag.

JA vi snackar minst 25 kg mer än vad jag väger i dag!!!!

Har inte riktigt koll på vad jag vägde de sista dagarna innan hon kom men mindre än 25 kg det är det inte.

Så det är ju lite skillnad, hade jag haft en skaner så skulle ni fått se.

Jaja trevligt bröllop var det och alla kilona är borta så det ska man väl vara glad för.

I dag åker brudparet på bröllopsresa så jag hoppas de får en kanon trevlig semester.
Mys, vila och slappa så mycket ni bara kan så hörs vi när ni kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar