MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 24 mars 2011

Träning!

I går var det tid för power box, det är askul!!!!!!!!!
En slags boxnings inspirerat träningspass. Man använder slag och sparkar mot mitzar.
Kör två och två, min vanliga träningspartner kunde inte komma men det var en annan bekant som skulle följa med.

Så jag körde dit och jag haffade ju ingen annan som var ensam för jag trodde hon skulle komma.

Så jag väntade men tror ni hon kom???
Nej!

Så där stod jag ensam utan partner.
Vilket innebar att jag fick träna med instruktören!!
DÅ betyder det att man i vanliga fall står var annan gång och håller mitzar var annan gång, men eftersom jag var själv så fick jag ju slå båda gångerna!!!!

Vist man får träna dubbelt så mycket och det är ju bra i sig för man är ju där för att träna.

Men jag säger bara fy f*n vad jobbigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helt sjukt trött!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hade en sån fruktansvärd mjölksyra i armarna så jag har nog aldrig känt något liknande.
Kunde knappt hålla vattenflaskan när jag skulle dricka.

Men det är så otroligt skönt när det är klar och man är verkligen nöjd med passet!!!

Armarna känns faktiskt helt ok i dag men vi får väl se hur de känns i morgon!!

Återkommer med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar