MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 30 mars 2011

Film

I dag ville den stora titta på film, då kom hon och sa.
-Mamma?
-Ja
-Jag vill se den filmen med dom med fisk på näsan.
-Va??
-Ja den filmen med fisken på näsan.

Haha!!
Jag fattade ingenting men tyckte det var fantastiskt roligt.

Jag har följt en blogg om en trebarns mamma, med en elak form av bröstcancer som spridit sig i hela hennes kropp.
Den sista tiden har hon legat på sjukhuset och varit trött, men hon har ändå bloggat varje dag utom de sista då hon bett en kompis till henne göra det.
Men i dag när jag gick in då stod det att hon gått bort i går eftermiddag.
Usch, sorgligt, när man läser en blogg och de skriver bra så är det nästan som man känner personen.
Tänker på hennes familj.

Jag önskar mig en sådär 30 tusen kronor, hade suttit perfekt just nu.
Jag önskar mig nämligen ett trädäck över vår fula altan som vi ALDRIG använder.
Tror det hade blivit snyggt och att man hade suttit där mer om den hade varit fin, nu planterar jag inte ens blommor där för den är så ful.
Tänk ett trädäck och ett litet staket (så inte barnen trillar ner) och så ev sånt där möblemang i rotting tex en soffa det hade blivit kanon.
Ja ska jag ha soffgruppen också så får jag nog ha en 50 tusen i stället :)

Men det får väl bli sommaren 2048 vi gör det trädäcket känns det som, pengar har vi inte till något sånt just nu, och det trillar ju inte in pengar när man går hemma direkt.

I går när jag varit och lämnat den stora på förskolan så körde jag, den lilla, en annan mamma och hennes lilla till badhuset i Laholm, jag har säkert skrivit om det innan, men de har en jättefin baby avdelning där och mellan 9-12 går man in för 25 kr, perfekt för de små orkar ju inte bada mer än 30-45 minuter ändå.

I kväll ska det tränas, får väl se om kompisen kommer i dag, jag kunde inte åka dit i måndags för jag var och lämnade blod för första gången sen den lilla kom.

2 kommentarer:

  1. Man blir ju vansinnigt nyfiken pa vilken film hon menar :)
    Trakigt AT&T din bloggvan gatt bort, visst kanner man sig nara dem man laser! Kram

    SvaraRadera
  2. Läste oxå den bloggen ibland... :( Fy så hemskt...
    Man ska vara glad över det lilla...
    Oroligt hur rörd man kan bli, man känner ju inte ens dem.... När jag vänta Hugo så hängde jag mkt på famijleliv.se där blev jag vän med en mamma som oxå väntade. Sen dess har man haft kontakt över nätet... för 10 mån sen dog hennes äldsta i cancer... Shit så ledsen jag blev.... Det berör så mkt... :(

    Oxå jag e nyfiken vilken film hon mena... :)

    Hoppas din vän som blev sjuk för ett litet tag sen e på bättringsvägen.
    Man ska INTE klaga över lite magsjuka el förkylningar... men man gör det ändå....
    Kram Sara

    SvaraRadera