MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 27 september 2011

Åksjuka!

I går bar det iväg mot hembygdsparken i Ängelholm!
Det var ju en superfin höstdag och det gällde ju att njuta av det fina vädret.


På vägen dit typ 5 minuter innan vi var framme sa den stora:
-Jag måste kräka!
VA??

Ja jag var på en väg med väldigt mycket trafik och ingen väggren att stanna i så det var inte så mycket att göra.

Och så kom det!!
Stackars, stackars lilla tjejen!!

In på ett villa område och ut med henne.

Jag hade sällskap av fina familjen med samma efternamn som vi, hon måste undrat varför vi helt plötsligt körde in i det villa området.

Men hon var så snäll och hjälpte till.

Den stora dottern fick låna en tröja av dem för jag hade ingen extra kofta eller jacka med till henne.

Så på med nya kläder, torka, torka, TORKA i bilen, känns ju som om det aldrig tar slut.

PI! Inte mysigt och det luktar ju så vidrigt.
Sen fick vi låna en handduk av våra vänner och svepa in bilstolen i, så hon kunde sitta i den.

Sen bar det iväg igen.

Det första dottern sa när vi körde igen va:
-Finns det mat där på den lekplatsen, för jag är hungrig nu!

Haha!!!
Ja, då visste man att det inte var någon magsjuka i alla fall.

Så när vi kom hem var det ut med hela bilstolen, tvätta all klädsen och skura själva stolen.

Nu har den nästan torkat men måste plockas ihop och monteras in i bilen igen, så det blir att cykla till dagis med barnen i dag så får maken sätta fast den i kväll när jag kommer hem från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar