MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 22 september 2011

Livet som lattemamma är slut!

Jaha!
Då är livet som lattemamma slut!!
Jag gick tillbaka till jobbet i lördags på 100%!
Så det blir inte så mycket tid över att vara lattemamma.


Men det är super kul att vara tillbaka!
Jag trivs verkligen med mitt jobb och mina kolleger.
Tur är väl det, hade varit lite tråkigt annars!


Det ända är att det är långa dagar, barnen får vara många timmar på dagis och är super trötta när jag hämtar dem runt 16,30.


Lill hönan somnar sen vid 18,30 så jag får inte träffa dem så mycket det saknar jag redan.


Men men sånt är livet för alla som jobbar.


I kväll går jag mitt sista inskolningspass så i morgon ska jag jobba ensam.
Ska bli spännande att se hur det går.


Mycket kommer man ju ihåg men allt tar så mycket längre tid än vad det gör när man är van.
Men det kommer väl snart, de andra får väl jobba lite hårdare så länge så jag hinner blir klar. 
Haha!

Ska försöka uppdatera lite mer vid ett senare tillfälle men nu är det tid att åka till jobbet.


Ha det gött i höst rusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar