MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 16 september 2011

Min dotter, en apa!

Min lilla dotter är som en apa!!
Hon kan klättra och hon klättrar på ALLT!


Dra ut en stol och upp på köksbordet och sen står man där och drar i lampan, ja, får man inte det så klättrar man upp på bordet i vardagsrummet i stället!

Hon skrattar med hela ansiktet när man kommer på henne.
Hon vet att hon inte får men ändå ska hon.


Man kan även hänga i köksbänken eller klättra med fötterna på köksdörrarna och häva sig upp så man når ALLT som ligger på bänkarna.


Hon är en handfull kan man säga, den stora var busig men jag kan säga att den lilla blir nog värre.
Haha!
Ja de är söta de små liven!


Nu tänker jag njuta av min sista dag som lattemamma, i morgon är det tillbaka till verkligheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar