MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 6 september 2011

Brustet hjärta!

Min lilla dotter är oerhört mammig!

Så länge jag inte syns så finns jag inte så då går det.

Men är jag i närheten så är det bara mamma som gäller!!
Det blir ju lite jobbigt i längden!

I dag när jag lämnade på dagis så blev hon sådär hysteriskt ledsen, ni vet så där ledsen så det inte ens kommer något ljud från henne, de bara gapar och man se paniken och sen efter en stund drar de ett andetag och sen drar värsta brandalarmet ut!!

Det är då mitt hjärta brister och går i tusen miljoner bitar!!

Man vill bara trösta dem och ta med dem hem igen.
Fast jag vet att det går över så är det så jobbigt.

Det var lika dant i fredags när jag lämnade, då ringde jag efter ett tag och hon hade lugnat sig så småningom.

I dag ringde jag inte, finns ju inte direkt någon mening med det, personalen hade ju hört av sig om det hade varit något.

Jag hoppas bara det går över snart så man slipper detta, man går ju och tänker på det hela dagen sen.

I bland tror jag det hade varit lättare om maken hade varit ledig och tagit inskolningen, det hade nog inte varit så här då, det är bara för att det är jag.

Jaja, hoppas bara det går över tills det är dax för jobb!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar