MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 15 september 2011

Onsdag!

I går var det onsdag, tänkte om ni glömt det!
Då kom han äntligen den skitiga manen som klättrar på taket!
Nä, inte Karlsson på taket utan sotaren.

Det sotades och gjordes en brandbesiktning.
Tog ca 20 minuter, dyr stege för lite tid.
Men men nu kan vi i alla fall elda.

Nu ska bara förrådet rensas så vi kommer åt veden.

Det var lite kul för när han skulle leta upp ett papper till brandbesiktningen så hittade han inget, så han skrev på ett annat papper.

Jag tittade på det och då stod där namnet på ett par goda vänner ;)
Fniss!!

På kvällen bar det iväg för lite träning i kväll var det crossfit eller eftersom de inte har någon licens X-fit.


Det är ett pass där man inte använder några vikter utan använder sin egen kroppsvikt.
Tex Pull-up där man ska dra upp sin egen kroppsvikt i en stång och få hakan över kanten. Lite svårt att förklara men ni fattar kanske vad jag menar.
Inte många tjejer som kan göra det.

Som jag brukar säga man är både för tung och för svag.

Det värsta i går var när vi skulle stå på händer, jag menar hur många har gjort det sen man var typ 12 år.
Ja när man väl tog sig upp (fick ha lite hjälp av tränaren att komma upp riktigt) ja då skulle man göra två st armhävningar.
Ja ni fattar själv!
Sjukt jobbigt men sjukt kul.

Vi brukar inte vara så många, folk tror nog att det är alldeles för jobbigt, men det är ju lite vad man gör det till.

När det gäller mig så vet ju tränaren att jag orkar så han vrålar ju lite extra på mig men han ser ju lite vad man orkar.

I går var där faktiskt några nykomlingar, det är alltid kul, undrar hur de känner sig i dag.

Får ni chansen så prova verkligen sjukt kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar