MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 12 september 2011

Tränat!

I kväll var det dax för Challange, bäst att passa på att träna nu för man vet ju inte hur mycket det kommer att bli av den varan nu när jag börjar jobba!

Challange är sjukt tufft men jag gillar att träna riktigt hårt.
Träning för mig ska vara svinhårt. Mjölksyra och kräk känsla, ja nästan så man känner blodsmak i munnen, då är träning som bäst!

Jag blev rätt uppretad innan passet började också så jag tränade extra bra!

Det började med att salen vi ska träna i är upptagen när vi kommer, vi ska ha massa vikter, steppbrädor mm.

De höll på att plocka undan i salen så jag gled i två lösa vikter precis innanför dörren, men se det fick man inte så det kom en "kärring" och sa att vi var tvungna att vänta tills de var klara!
FÖRLÅT!!!!!

Sen när de gick ut och vi skulle in så började hon igen!
Ja ingången är faktiskt där borta och pekade på en dörr längre bort.

Ah!!! Kokade fick verkligen bita mig hårt i tungan för att inte säga något!!

Menar ska vi bära vikterna hela vägen bort där så tycker jag att vikterna ska vara i de skåpen som är utanför den dörren!

Jaja!
Man får väl tacka henne för man tränade ju extra bra!

Så tack för det kärring!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Var du så galen så du inte kunde säga "HEJ". Gick på zumban efter!!!

    Kram

    SvaraRadera