MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 11 september 2011

Kräftskiva!

I går var det tid för kräftskiva, det var två kära vänner som fixat det.
Alla tog med sig egen mat och dricka så stor det för lokal, kaffe och kaka!

Det var hur kul som helst!
Men man visste att man skulle upp tidigt så man kunder ju inte dra på för fullt ;)

Vi var hemma strax efter ett i natt, mina föräldrar var här och passade.
Tack för hjälpen!

Den stora kom strax efter två och ville sova hos oss, så hon fick krypa ner men jag har så svårt att sova när hon ligger där så efter en timme eller så, så bar jag tillbaka henne till hennes egen säng.

Sen vaknade den lilla strax efter 6 i morse som vanligt.
Man hade kunnat ställa klockan efter henne.

Hon fick lite mat och sen låg hon och gosade i sin säng till lite innan sju då man fick gå upp.

Man är ju rätt trött i dag kan jag säga.
Men här är en till som inte är så pigg.

Och det är SÅ synd om honom.

DÅ kan man inte göra något annat än att ligga i soffan och pusta och stöna och tycka synd om sig själv.

Hoppas han piggar på sig så man slipper ha det såhär hela dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar