MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 4 september 2011

Stora gula varuhuset!

I torsdags begav jag mig mot det stora gula varuhuset!

Jag lämnade barnen på dagis och maken skulle ta dem om det strulade och sen skulle han hämta dem.

Det var som så att det var planerat sen tidigare att jag skulle åka dit eftersom barnen behöver overall, regnställ mm inför höst och vinter.

Vi hade inte bestämt vilken dag jag skulle åka utan bara att det skulle ske innan jag börjar jobba.

Så i onsdags frågade jag maken om han trodde jag kunde åka som nästa vecka.
Då svarar han, men i morgon då?
Eh, jo det skulle jag väl kunna.
Man var ju inte svårövertalad!

Sagt och gjort iväg bar det!

Mycket åkte ner i vagnen, tvål, schampo, tvättmedel, overaller fodrade regnställ, mössor, vantar och mycket mycket mer!!!

Till och med alla julklappar köptes!!
1:e september och alla julklappar är köpta det känns bra!!
Slipper man den stressen sen!

Maken hade sagt en viss summa jag inte behövde överstiga men när jag kom till kassan så blev det dyrare!!!

Ops!!!

Men när jag väl kom hem och han såg vad jag köpt så var det ok!

Just nu står alla sakerna på vardagsrums bordet jag har inte orkat plocka undan det, får försöka göra det under dagen!


1 kommentar: