MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 10 juli 2012

Abonnemang hit och abonnemang dit!

Ja, då har jag bytt mobil abonnemang igen!

För ca ett halvår sen (innan jag började jobba igen) bytte jag till ett dyrare abonnemang, med fria samtal, fria sms och fri surf.
Men nu använder jag inte allt av det när man jobbar 100%

Så i dag gick bindningstiden ut och jag passade på att byta abonnemang, så nu minskade kostnaden från 700 till 300, ska bli spännande att se om jag klarar mig på det.

SMS kostnaden använder jag nästan inte alls eftersom jag skickar gratis sms via en app på mobilen.

Ingen ny bindningstid blev det heller så nu kan jag byta fritt när jag vill.

Får se om det kommer in någon rolig telefon framöver så kan man binda sig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar