MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 6 juli 2012

Glöm nu inte!

Glöm nu inte att lägga en kommentar men ert namn och mailadress om ni vill fortsätta läsa bloggen!

Ni som bara skickat namn, kommentera gärna igen med er mailadress också så jag kan lägga till er på listan.

I morgon låses bloggen!

Många undrar varför jag ska låsa?

Jo, jag vill vara säker på att tex kort på barnen inte kommer i fel händer.
Jag kan även skriva mer vad jag vill och mina verkliga åsikter för jag vet var de hamnar.
Finns de som bara är här och snokar.
Ni ska inte tro att jag inte vet vem ni är för varje morgon får jag ett mail på vem som varit inne och läst så det är inte lönt att gömma sig.

Jag vill bara ha mer frihet att skriva vad jag vill och lägga upp vilka bilder JAG vill.
Om några år kanske inte barnen uppskattar att deras liv ligger fritt på nätet så därför låser jag den.

Alla som vill får givetvis fortsätta läsa, jag tänker inte hindra någon.

Bara lägga en kommentar med ert namn och mailadress så ser jag till att ni även i fortsättningen kan fortsätta läsa om mig och mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar