MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 31 juli 2012

Vad säger man?

Ja, vad säger man om detta väder?
Regn och rusk!
Usch!

Man kan undra om hösten har kommit för att stanna nu.

Trist är det i alla fall!
Man kan ju inte gå ut för man vet inte om det ska börja regna eller om man kommer att klara sig.

Rastlös blir man och barnen blir ännu värre!

Varje dag är samma fråga:
-Vad ska vi göra i dag?
Fast vi varit iväg flera dagar i sträck så vill de ej vara hemma.

Men i dag är vi hemma, ibland måste man bara ha det tråkigt för att uppskatta det roliga.

Sen får vi se vad resten av veckan bjuder på.

Maken har ju börjat jobba så honom kan man inte räkna med.

Hoppas ni andra har bättre väder än vi.

1 kommentar:

  1. Visst har det blåst i dag men i det kom ju bara några regn droppar vi 17. tiden annars uppehåll hos mig idag. Härligt fått tvätten torkad i vindarna Hade ju gärna fått var 5 grader värmare. förståss.
    Hoppas du kommer på något kul att göra med barnen sedan.
    Ha det så gott. ( spännande !!!!) Kram

    SvaraRadera