MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 21 juli 2012

TURA!

I går åkte vi en tur.
Vi åkte med några vänner och deras son som vi inte träffar så ofta.

Första stoppet var Tropikariet i Helsingborg, sen blev det lunch på Mc Donalds.
sen diskuterade vi vad vi skulle göra.

Vädret var ju härligt för en gångs skull så vi bestämde oss för att åkt till Helsingör, tänkte att barnen nog tyckte det var kul att åka båt.
Så det gjorde vi, när vi åkte dit hamnade vi på en HH färja, det var ju ingen hitt kan jag säga. Trångt och litet, nästan ingen affär att handla i så det var inte så bra för barnens skull.

Sen strosade vi runt i Helsingör några timmar, stannade och köpte dricka och glass och på eftermiddagen åkte vi hem igen.
Då tog vi en "riktig" båt.
Så barnen kunde handla, ja  jag också så klart.

Vi landade på Knutpunkten vid 17,30.
Jag var akut kissnödig och sökte upp toan.
Det var längesen jag var där märkte jag för när jag var där sist var det gratis att kissa, nu kostade det 10 kr!!!
Fattar ni 10 KR!!!!!

Det hade väl varit helt ok om toaletterna varit välskötta, men det var något av det snuskigaste jag varit på.
Luktade kiss och var allmänt snuskiga!!
Usch!

Sen blev det middag på Väla innan vi begav oss hem med två mycket trötta barn.

Dagen var trevlig och lyckad, vädret var härligt för en gång skull.
Man är tacksam för varje dag det INTE regnar och är mer än 13 grader ute.

Jag längtar verkligen efter sommaren nu.
Hoppas bara jag slipper vänta till nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar