MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 10 juli 2012

Är det höst eller?

Vilket piss väder det är!
Man undrar ju om det verkligen är sommar, verkar mer som höst.
Det blåser, regnar och ruskar och ingen vidare värme är det heller.

Usch, nu skulle man lika bra kunna jobba i detta vädret.

Jag hoppas verkligen det vänder snart för detta är verkligen tröttsamt.

I dag får det bli en inne dag för oss, vi bakar bröd och bygger kojor.
Den lilla tittade ut innan och sa mamma i dag kan vi inte gunga!

Nä, hon har så rätt så.

Usch!

Det är trist när man inte kan vara ute.
Inte så mycket att hitta på heller, de flesta aktiviteter är ju utomhus.
Maken jobbar också så så är det ännu tristare.

Blä!

Hoppas ni andra får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar