MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 3 juli 2012

Semester!

I går var makens första semestersdag.
Eller ja han ska bara ha en vecka nu, sen får vi se om det blir mer.

I alla fall jag hade satt en surdegs jäst som var klar, så i söndags kväll gjorde jag frukost bullar.
Plastfolie på och in i kylen.

Sen i går morse var det bara in i ugnen och man hade nygräddade frukostbullar.

Det är alltid gott.
Härligt att ha goda bullar i frysen också som man bara kan ta upp.

Gårdagen bjöd på några turer till återvinnings stationen.
Sen var det inköp för sommarens måste fixas projekt.

Sen var det dax att börja.
Det skrapades fönster sågades upp lister till fönstren på lusthuset som ska bytas.
Vi han även olja listerna innan det blev grillat och middag i lusthuset.

Det är härligt att sitta där och äta, lugnt och fridfullt och underbar utsikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar