MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 6 juli 2012

Soffan!

Ja, hur går det med soffletandet då?
Ja, det går sådär.

Vi hittar inget vi vill ha, sen tycker vi det är förfärligt dyrt.
Lägga 15 000 på något man inte tänkt lägga pengar på just nu, känns jävligt trist.

Så, jag har lagat hålen så gott det går.
Sen får det fula vara inåt så syns det inte så mycket.
Har även tvättat allt tyget och kastat filtarna (som musen också varit på).
Så nu är den hyfsat fin igen.
Den är så hel och ren det går att få den i alla fall.

I framtiden kan man byta tyget i kuddarna om man springer på sånt tjockt tyg.

Sen hittar vi väl en soffa vi vill ha i någon gång längre fram hoppas jag.

Så det får gå så länge.
Man kan ju inte köpa en nya soffa bara för att man ska.
Rätt bra att ha en soffa man inte är så rädd om när man har små barn också.
De hoppar i den och det händer att de sitter där och äter något, det är mindre kul om de spiller i en ny soffa än om de gör det i denna.

Så får det vara och så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar