MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 7 september 2012

Äntligen fredag!

Då var det äntligen Fredag!
Jag har fridag och maken tog ledigt efter att ha jobbat sent två kvällar denna veckan.
I går var han hemma vid åtta.

Så i dag skulle det bli mys dag.
Vi bestämde oss för att köra och införskaffa lite höst kläder till barnen, den lilla behövde ett nytt fodrat regnställ och nya höst/vinter skor.

Så vi begav oss, först hade vi tänkt att den stora skulle få nytt fordrat regnställ, men när vi väl var i affären så ville hon inte prova.
Så då fick den lilla prova i ställer och då var det hon som fick ett nytt i ställer.
Så går det ju när man inte vill prova.

Sen var vi ute efter en ny höst jacka till någon av barnen, men det fanns inte någonstans.
Det var redan vinter jacka som gällde.

Så där blev inget, de får ha de höst jackor de har och när det blir för kallt får de ha de fodrade regnjackorna i ställer.
Sen får vi se om det blir någon vinterjacka längre fram kanske.

Overaller har vi till den ena så det får väl bli en sån längre fram.

Vi var också ute efter höst/vinter kängor till barnen men det hade inte kommit några vi gillade ännu, så jag får bege mig till skopunkten efter jobbet en dag.

Kanske blir det ett par till mig också då ;)

Nu firas det helg.

I kväll blev det ingen fredags middag precis, havregrynsgröt och smörgås.
Lite rester fanns kvar sen i går så det fick maken.

Vi var på Mc Donalds i middags därför tyckte jag inte att vi behövde laga mat i kväll igen.

Ibland får det blir så när man bara inte orkar.

Nu blir det lite mys i soffan innan barnen ska lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar