MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 16 september 2012

Pengarna rullar!


Pengarna rullar fort just nu i familjen.

Först var det ny vagn till babyn.

Sen var det hotell natten med tillbehörande middag.

Sen behövde den lilla dottern en ny säng, hon kan ju inte ligga i spjälsängen när babyn kommer, så det fick bli en säng från IKEA.

Smidigt och bra priser.

Jag beställde med hemleverans.
Kostar 480 kr så kommer alla sakerna hem till dörren.

Lite svårt att få plats med en hel säng i bilen och sak man sen köra till Helsingborg också så kostar det en del.

I går övertalade jag maken om att vi behövde en torktumlare, eller övertala och övertala.
Vi har pratat om det innan men inte tyckt att det behövts, men med tre barn i huset kommer det att behövas.
Sen blir det ju mycket bättre plats där vi har tvätten om inte tvättställningarna behöver stå uppe hela tiden.

Som det är nu så kommer man inte fram om man inte flyttar dem, och är de då fulla med våt tvätt så är det inte så lätt att flytta dem.

Så det kommer bli så bra, hoppas jag.
Beställde hemkörning där också, de hade gratis hemleverans på Elgiganten just nu.
Smidigt.
Ända var att den kommer inte förrän den 6:e oktober men har vi stått ut så här länge så klarar vi väl oss.

Men ni vet hur det är, har man bestämt sig så vill man ha det nu.

Så det har gått en del pengar just nu, men så är det ju.
Man kan ju inte sitta på pengarna om man behöver handla något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar