MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 11 september 2012

Sy!

Ibland får jag lite ryck!
Har lite planer om att sy lite.
Har sytt två nya skötväskor att hänga på sidan av den nya vagnen.

I dag blev detta färdigt.
Ett vid/sol skydd till vagnen också.
Gillade inte det som redan fanns till utan gjorde detta i stället.

Samma material och färger som till skötväskorna.

Snyggt tycker jag i alla fall att det blev.
Vad tycker ni?

Nästa projekt är ett babynest och en amningskudde.

2 kommentarer:

  1. Vet du vad jag hittade i källaren?? Köpte den till Elias men glömde bort den...... En babyhängmatta typ som man kan hänga i spjälsängen. Sägs att dom sover gott eftersom den omsluter. Vet ej om det stämmer. Vill du testa/kolla? Den bara ligger där.... ❤

    SvaraRadera