MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 5 september 2012

Fira!

Jag och maken firar nästan aldrig något.
Vi hade inget stort bröllop,(ingen visste ju att vi skulle gifta oss) vi firar inte varandras födelsedagar, vi firar aldrig bröllopsdag osv
Ja, ni fattar.

Men nu tyckte jag det var tid innan nästa knytte kommer till världen.
I januari har vi nämligen varit ett par i 10 år!!
Tänk om vi ligger på BB då?
Haha!

Så det får bli lite innan och då firar vi alla bröllopsdagar, födelsedagar osv på en gång.

Jag fixade barnvakt och sen bokade jag in oss en fredag till lördag på Hotell Marina Plaza i Helsingborg.
Bokade ett paket hos dem där det ingår ett besök på Wallmans salonger. Med 4 rätters middag och allt.
Det tycker jag vi är värda.
Och ska vi göra det så får vi göra det innan nästa har kommit sen blir det lite svårare med barnvakt ett tag framöver.

Ska bli mysigt, bara han och jag och en härlig kväll.

Var inne i går och såg att det varade ända till kl 23.
Phu!
Undrar om jag kan hålla mig vaken till dess två månader innan det är dags, jag kommer ju vara rätt höggravid om man säger så.
Trött är jag redan nu men bara musiken är bra så ska det nog gå.

Sällskapet är ju fint i alla fall.
Om man skulle slå till och köpa en liten present till maken också han fyller ju år i slutet av November så det hade kanske passat bra.

Får se vad jag kan hitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar