MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

måndag 24 september 2012

Stor säng!

Då har lilla dottern fått en stor säng!

Den blev ihop byggd i går och jag bäddade den när jag kom hem från jobbet.
Vi var tvungna att vänta tills i går eftersom när vi väl började så var det tvunget att bli klart, för vi fick ju plocka ner den gamla sängen innan vi kunde börja bygga.

Det var fullt ös i går när de skulle sova, de tyckte det var jätte spännande när båda hade stora likadana sängar.
Men till slut somnade de och det verkar som om de sovit gott, jag har inte hört dem mer än innan, den stora är uppe och kissar ett par gånger och den lilla jämrar sig lite men annars har de sovit gott.

Kvart över 7 i  morse tyckte de att det var dax att gå upp.
Jag var sådär pigg, min ända lediga dag på hela veckan och man kände att jag behövde sova.
Jaja, sova får jag väl göra en annan dag.

I dag blir det mys hemma och lite ärenden i stan.
Får se om jag kanske till och med köper med lite sushi hem till middag i kväll, det hade varit gott.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar