MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 8 november 2012

1 dag kvar!

Nu är det snart bara en arbetsdag kvar, innan det är dax att gå på gravledigt!

Jobbar på dagen i morgon och sen är det en utvecklingsdag nästa vecka men efter i morgon så är det ingen tjänstgöring i den vita uniformen längre.

Är ju blandade känslor inför detta.

Det ska ju bli skönt att gå hemma och kunna vila lite, börjar ju bli lite tungt nu.
Samtidigt kommer jag sakna jobbet, framförallt arbetskamraterna.

Jag har ju världens bästa arbetskamrater och vi har alltid trevligt på jobbet oavsett hur mycket vi har att göra.

Det är ju det bästa av allt!

Så det kommer jag att sakna.

Men jag kommer ju tillbaka!

Så nu är det bara att jobba på så det blir fredag eftermiddag och man kan gå hem och njuta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar