MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 7 november 2012

Bus med barnen!

I går begav jag, barnen, fru Grave och hennes barn till Bus fabriken i halmstad.
Det var dax att rasta barnen lite.
Vi var där när de öppnade strax efter 10.

Sen blev det bus innan det blev lite lunch och sen fick de busa lite till innan det var dax att åka hem.


Som vanligt ville de inte hem när det var dax trots att vi varit där över tre timmar och vi var trötta allihopa.

De tycker det är hur kul som helst att vara där men det kostar ju en del därför blir det inte så ofta vi åker dit.
120:- per barn tar de i inträde så det blir ju lite pengar när man har mer än ett barn och sen lite mat på det.
Så det går ju en del så man kan ju inte åka dit för ofta.

Men en förmiddag mitt i veckan är perfekt för där var nästan bara vi.
Typ två familjer till så det var helt perfekt man behövde inte vara rädda att de skulle komma bort i vimlet eller att man inte skulle höra om de kallade.
Så det var kanon.

Men det är inte så lätt att hjälpa barnen att klättra och gå hinderbana osv när man själv är stor som en elefant.

Jag kanske skulle frågat om de behövde hjälp med vikarier till elefanten!
Jag är ju lagom tjock i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar