MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 29 november 2012

Tvätta!

I går slog det mig.
Gick in i v 34 i går och jag har inte börjat tvätta och sortera kläder och sängkläder till babyn ännu.
Kanske borde göra det.

Jag vet att det kan ta 8 veckor till, men samtidigt vet jag att det kan ta två veckor också.
Den stora dottern kom ju i v 36.
Så man vet ju inte.

Så i dag får det tvättas och sorteras.
Alla nya kläder ska tvättas och sen ska alla neutrala färger fram och tvättas och sen ska det läggas ner i lådorna på rummet som babyn ska ha så småningom.
Där har jag gjort plats i alla fall.

Sen får man väl snart börja skissa på en lista av vad som ska med till förlossningen när det väl är dax.
Så man inte står här mitt i natten och inte vet vad man ska ha med och var sakerna är.

Så det får väl bli lite sånt små pyssel nu framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar