MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 18 november 2012

Romantik! Del 1

För ett tag sen bokade jag ett hotellrum i Helsingborg med frukostbuffé.
Jag bokade även en fyra rätters middag för bara mig och maken på Wallmans i Helsingborg.
I Fredags vad det dax!

Strax efter Lunch hämtade vi barnen på dagis och begav oss mot Ljungbyhed där de skulle spendera natten hos mormor och morfar.

Sen körde vi vidare mot Helsingborg.

Vi stannade till på en snabbmats kedja på vägen dit för vi kom på att ingen av oss hade ätit sen frukost.
Så med lite mat i magen fortsatte vi mot stan.

Parkerade och checkade in på detta fina hotell mitt i stan!
Skulle ju tagit kortet innan vi drog bort överkasten men det blev inte så. 

Klockan var runt 15,30 när vi anlände och vi skulle vara på nästa ställe 18,30.
Vi funderade på om vi skulle ta en tur på stan innan, men det blåste och var väldigt kalla plus att jag går inte så fort och får ont när jag gått, så vi hoppade över det.

Jag kröp ner i badkaret ett tag och maken kollade TV, fick lite hjälp med att tvätta fötterna förstås ;)

Sen gjorde vi oss fina, ja, så fin man nu kan bli när man ser ut som en övergödd gris!

Sen begav vi oss iväg.

Det låg bara en liten bit bort men man han frysa rätt bra på den lilla vägen dit.
Typ 4 grader och blåst BBRRRRR!

Det blev fyra rätter med fin underhållning under hela kvällen.
Verkligen en lyckad kväll måste jag säga.

Vi fick ett bord för bara oss två med super utsikt också, man var ju lite rätt att man skulle få sitta bredvid någon skrikig människa som man inte känner.

Jag hade lite jobbigt att sitta, hade först foglossningsbältet på men räknade snabbt ut att det kommer inte gå under hela kvällen, så jag gick och stoppade det i min jack ficka, men då fick jag sammadragningar i ställe!

Är det inte det ena så är det det andra!

Men kvällen var fin och det var något vi verkligen behövde göra bara vi två.
man måste ta vara på romantiken, såhär efter 10 år så måste man vårda kärleken lite.

Fortsättning följer......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar