MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 18 november 2012

Romantik! Del 2!

Föreställningen var slut vid 23-tiden så då begav vi oss av mot Hotellet igen, vi skulle möta upp en god vän där som vi inte sett på länge.

Där var ju bar och pub i Hotellets entré.

Så det blev lite fler öl för maken och en Ramlösa för mig.
Sen satt vi där och pratade ett tag.

Vid ett tiden tackade jag för mig och gick upp och la mig, men maken och vår goda vän fortsatte ett tag till.

Jag hade hunnit tvätta av mig sminket, borsta tänderna och krypa ner i sängen och nästan somnat när maken kom.
Då tände han, så då vakande man igen.

De stängde tydligen på puben 01,30, så det blev inte så långvarigt.

Man sov ju inte så bra, har ju svårt att sova hemma, så jag sover ju inte bättre borta.
Men, men det gör ju inte så mycket.

Jag vaknade vid 08,20 och tittade ut då var det ju ljust, maken vaknade också då.
Han kom över i min säng, eftersom där inte var dubbelsäng så hade vi fått sova i var sin säng på natten.
Men nu kunde vi ligga nära och titta lite på nyheterna ett tag.

Sen gick vi upp och duschade och klädde på oss och sen gick vi ner och åt frukost i hotell receptionen.

Frukost buffé är aldrig fel men man skulle ju vilja äta av allt men det får ju tyvärr inte plats.

Så det blev lite frallor och ägg för mig, maken tog även bacon och ägg röra.

Sen gick vi upp och latade oss lite.

Det blev en sväng in om Väla också innan vi körde hem till mina föräldrar igen där vi blev bjudna på lunch innan vi begav oss hem.

Barnen var hur trötta som helst och somnade innan vi kommit utanför byn när vi körde hem.

Sen kom de ändå i säng i vanligt tid i går kväll.

Ja, jag var ju inte så pigg jag heller så vid nio tiden var det dax för mig att krypa ner i sängen, maken var uppe och spelade TV-spel till hur sent som helst.

Jag var uppe hos dottern flera gånger i natt, men vid 00,50 så gick jag ner på toa innan jag la mig igen och då var han fortfarande uppe.

Jaja, han verkar inte vara så trött i dag.

Han sover ju bättre om nätterna så han får väl mer sömn än jag totalt i vilket fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar