MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

fredag 2 november 2012

Höst!

Det är verkligen höst på riktigt nu.
Det blåser bra och alla löven har snart fallit av träden.

Mössen har invaderat vårt hus, eller ja det är troligen katterna som tar in dem.
De antingen dödar dem och äter upp dem, eller så släpper de dem levande.
Men ibland händer det att de skadar dem och sen släpper dem så de kryper iväg och dör någon stans där man inte ser dem.

I går kände vi den, den välbekanta doften av dött djur!
BLÄ!!!

Luktar så sött och vidrigt!

Jag letade och letade OCH LETADE!!!

Men jag hittade den inte, fick avbryta för jag fick så ont i ryggen.

När maken kom hem så fortsatte vi leta.

Bakom alla flaskor, burkar och baljor man har i en tvättstuga/förråd.

Men vi lyckades inte.

Till slut gav jag upp.

Efter ett tag kom dottern och sa att hon hittat den, bakom en stor blomkruka där vi tittat innan låg den.

Maken sa att det var tur vi hittade den för den hade nog luktat ett bra tag till.

Mmmm, Mysigt!

Tur vi fick ut den, nu är där ju städat och fint ute också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar