MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 11 januari 2015

2 ÅR!

I dag fyller vårt minsta lilla troll 2 år!
Tiden verkligen rusar.
Det blev sång och paket på morgonen i vår säng.
När jag sa att vi ska hämta paket, så tittar hon på mig med stora ögon och viskar:
-Nu kommer tomten!!!
Haha!
Av oss fick hon ett extra säte till Boby caren som man fäster på den ordinarie bilen, då kan man köra två, där var även en bogserlina på extra stolen så man kan bogsera en kompis om man vill.
Det blev väldigt uppskattat hos alla tre barnen!

Jag undrar om hon förstår att alla uppståndelse var runt henne och att det inte kom någon tomte.
Sen blev det kalas med 17 gäster, det bjöds på Taco och marängsviss till efterrätt.

Det blev en riktigt bra dag, helgen har gått jätte fort och i morgon väntar en ny fullspäckad vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar