MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

söndag 11 januari 2015

Två små ögon!

Vi har tagit bort ena långsidan på lilla Almas säng, hon är ju stora tjejen nu så vi tänkte testa.
Hon tyckte det var mysigt att hon kunde krypa i och ur som hon själv ville.
Det gick jätte bra att lägga henne, vi har lagt en madrass på golvet fall i fall hon skulle trilla ner från sängen. Så inte fallet blir så hårt.

Men en natt för några dagar sen så vaknade jag av att någon tittade på mig.
Ni vet känslan, utan att man tittar så bara vet man att där är någon, jag tittade mot fotändan för att se om den äldsta dottern stod där, hon brukar nämligen göra det.
Nä, där var ingen, jag la mig tillrätta igen, men så hör jag något.
Jag vrider på huvudet och då ser jag två små ögon som stirrar på mig.

Det är som så att vi har en rätt hög säng, så lilla Alma når precis upp med näsan till kanten.
Hon hade gått ner för trappan, in till oss och så gått mellan sängen och väggen (där är ett mellanrum på 20-30 cm), där stod hon och tittade på mig.

Haha!
Den lilla söta ungen, men det var bara att lyfta upp henne i vår säng så somnade hon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar