MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 7 januari 2015

Alma

Sist jag skrev så skulle jag till barnkliniken med Alma.
Skulle få träffa en barnendokrinolog.
Detta skedde också.

Han tyckte hon var för lång för att ha det misstänkta syndromet, så han trodde inte det var det.
Sen att hon inte äter mer än flytande föda kunde han inte förstå och det var inget han var bra på heller sa han.
Han trodde väl inte riktigt att hon skulle bli onormalt kort heller utan att hon skulle växa under en längre tid i stället.

Så hon är friad från barnkliniken. 
Vi får väl se hur det går nu.

Lite blandade känslor.
Är ju bra att de inte hittar något samtidigt är det ju konstigt att hon inte äter bitar.

Men man får väl lita på deras kompetens.

Men jag skulle få träffa ett ät team som innefattar läkare, sjuksköterska, dietist, logoped och psykolog.
Vi får väl se när vi får en tid dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar