MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 7 januari 2015

Förkyld!

Ja, man sitter här med en rejäl förkylning och en hosta som skär i bröstet!

Hostan har jag haft i ca 2 veckor men förkylningen kom nyligen.

Så typiskt när man precis kommit igång att springa igen så ska man blir sjuk.
Hoppas bara det släpper snart, det gör ont i bröstet när jag hostar.

Jag har börjat på en annan tjänst på jobbet.
Jobbar nu på kranskärlsröntgen.

Har börjat inskolning, det känns bra med en ny utmaning.
På helger och vissa pass är jag på samma ställe som tidigare.

Så just nu är det full rulle i livet.

Hunden är även skadad.
Hon har blivit halt utan att vi vet varför, men vi var hos veterinären i måndags, hon röntgades men de kunde inte se någon orsak till det.

Hon fick antibiotika och antiinflammatoriskt direkt i blodet hos veterinären och nu ska hon äta antiinflammatoriskt i  14 dagar så får vi hoppas att det lättar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar