MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 3 augusti 2011

Bada!

I går blev vi inbjudna till badhuset i Laholm efter stängning!

Jag har en vän vars sambo jobbar där så han fixade att vi kunde vara där.
Vi skulle träffas 18,45 och den lilla brukar lägga sig då så hon och maken stannade hemma, maken började jobba 5 i går morse så han var också lite trött.

Så jag och den stora begav oss dit, hur mysigt som helst, vi åkte vattenrutschbana och plaskade och det var toppen.

Vi badade strax över en timme sen var hon så trött att hon bara slog sig så då var det dag att åka hem.

De andra skulle stanna kvar en stund och fika men vi begav oss hemåt för klockan var nästan 21 och tjejen var ju jätte trött så det var dax att bädda ner henne i sängen.

Men upp med tuppen i dag hon kom ner för trappan vid 07,30 ändå.

Vi får väl se hur trött hon är framåt dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar