MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 30 augusti 2011

Fortsättning inskolning!

Jaha, då ska lillan vara färdig inskolad!!
I fredags var hon där 9-12, hur trött som helst när jag hämtade henne.
Men det hade gått bra.

Så i går var det dax igen, inskolningstiden var 9,30-10,30 men eftersom tyckte det var för lite så lämnade jag 9-12.
Först var jag inne och lämnade den stora sen gick jag in med den lilla, var med på samlingen och fruktstunden sen åkte jag och den stora.

Den stora blev ledsen när hon inte fick stanna så jag mutade dottern med fika hos goda vänner, ett besök på apoteket och lite mat!!!

Jag sa men i morgon då ska du få åka och leka på dagis!!!

Det skulle jag ju aldrig sagt!!

I natt vaknade hon glödhet!!!
39,3!!!

Jaha det var det, då fick man förklara i morse att i dag ska bara lilla syster stanna på dagis och du får följa med hem igen eftersom du är sjuk.
Vi vill ju inte att de andra barnen blir sjuka.
Hon köpte det, sen sa hon med gråten i halsen:
-Mamma, kan jag få godis då?
Ja vad säger man då?
-Ja det kan du få.

Det är ju inte så ofta hon äter godis inte ens varje helg så det går bra tycker jag, inte så noga om det är tisdag eller lördag utan hur ofta de äter.

Hoppas bara hon inte smittat den lilla, vi ska nämligen på fest på Lördag, det är ju inte så kul om de är sjuka då.

Vi får se hur det har gått för den lilla i dag, hon skulle sova där för först gången.
Hoppas det har gått bra.

Hon är nog trött för hon har inte sovit i natt.
Vaken mellan 24 och 01, vaken igen 04 och sen tyckte hon vi skulle gå upp 04,50!!!
Det tyckte INTE jag lyckades dra ut på det till 05,50 då gick hela familjen upp, för hon höll oss alla vakna den timmen!

Det har säkert gått ok de har ju inte ringt i alla fall.
Snart tid för hämtning så då får jag veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar