MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

torsdag 18 augusti 2011

Makens leksak!

Maken har köpt sig en ny leksak!!
Ett riktigt vrålåk!!!

Nästan 5 m lång det är väl precis den går in i carporten!
Men bara han blir nöjd!

Han har alltid gillat snabba bilar och att köra snabbt, men har ju lugnat sig sen vi fick barn och nu kör han lugnt när barnen är med!

Han har tjatat om att han vill ha en ny "rolig" bil ett tag nu.
Och denna har han spanat på ett tag.
En BMW 740 ia. 285 Hk

Så i går slog han till!!!

Han var glad som ett barn på julafton när han kom hem därifrån.
Det var först meningen att den skulle hämtas i kväll men han kunde inte hålla sig så i går kväll körde han och fixade pengar och papper osv sen kom han hem med denna gigantiska bil.

Jag undrar hur länge han kommer tycka det är roligt att tanka den, för den drar ju nog runt 1,5 L milen.

Jaja man får väl ha lite kul medan man lever.
Vi kör ju med min bil om vi ska köra långa sträckor.

Jag lär nog mest köra min egen för denna är automat, inget anti sladd och inget anti spinn så den är nog lagom rolig att köra när det är vinter.
Men men det är ett annat problem.

Han får väl köpa sig en billig skrot bil att köra med i vinter.

Vad tycker ni?

<span class=Bmw 740 ia">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar