MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

onsdag 3 augusti 2011

Ordningen återställd!

I går var det tid att få ordningen återställd.
Den stora skulle på dagis efter tre veckors semester!!

Och nu utan blöja var det tänkt!

Hon tyckte det skulle bli toppen, jag packade hennes väska och la i massor av extra kläder för här hemma har hon svårt att komma ihåg att kissa när hon leker, jag tänkte att hon kommer kissa ner sig massor.
Och frågade henne därför på morgonen om hon skulle ha blöja eller trosor?
-Trosor skulle hon ha!

Så när vi kom till dagis så pratade jag med personalen och vi bestämde att de skulle ta henne på toa med jämna mellanrum och om hon kissade ner sig allt för mycket så fick de ta på blöja.

Så det skulle nog fixa sig, sen skulle jag och den lilla köra ett ärende till Halmstad och på vägen dit fick jag ringa dagis igen och säga att hon säger ju inte själv ifrån när hon behöver kissa, så de inte går och väntar på det för då lär hon kissa ner sig rätt snart.

Jag skulle till
Blodcentralen!

De ringde förra veckan och frågade om jag kunde komma direkt men att komma med två barn vet jag inte.

Så jag fick köra dit i går och ta den lilla med mig.

Men det gick bra!

Sen tog vi en sväng upp på jobbet efter, där är inte många ansikten man känner igen!!
Börjar få lite lätt ångest inför att börja jobba, det är mycket man inte kan nu nya rutiner osv.
Ja vi får väl se hur det går.

När jag hämtade den stora på dagis så kom hon utan kläder!!
Haha!
De sprang i vattenspridaren så det var därför hon var utan kläder annars hade hon samma kläder som hon hade på sig när jag lämnade henne, så det hade gått jätte bra med toabesöken!!

Inte kissat ner sig en enda gång, ja när hon var utan kläder vet jag ju inte men då är det inte så farligt.

När jag sa ska vi köra hem nu?
Så svarade hon, jag ska bara kissa först och så sprang hon till toan och kissade!!!

Duktig hon är min lilla tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar