MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 16 augusti 2011

Cykel!

I går fick jag göra ännu ett besök i cykel affären för mitt bak däck håller på att spricka.
Så jag var tvungen att ha ett nytt!





















Då fick jag se denna underbara cykel!!!
Det är så man vill ha den bara för att den är så söt!!

Synd att man inte ska ha en ny snart för då hade det verkligen blivit en sån!!!


Tycker inte ni den är söt????














I går morse knackade det på dörren.
Utanför stod en man från nåt bolag som har hand om det kommunala vattnet.

Han skulle informera om att det kom att stänga av vattnet!

Jaha!!!

Hur länge då??

Ja, det vet vi inte men slås det inte på i em så kommer vi runt med dunkar.

Ok, sådär kul när man ska vara hemma med båda barnen.

Tydligen är det en vatten läcka på åkern här nedanför.

Och den är INTE lagad, visst vi fick vatten i går em men när jag skulle lasta in barnen i bilen i morse för att åka till dagis (cykeln är inte lagad så jag kunde inte cykla) så kom det en man och sa att nu stänger vi vattent.
Va?, NU??
Ja.
Jaha, jag jag måste ju hinna tappa upp vatten, så in med barnen i bilen och in i huset och tappa upp vatten igen.
Allt vatten jag tappat upp i går hade maken snällt hällt ut och plockat i ordning. Snällt men inte så smidigt i dag.

Får hoppas det kommer efter lunch i dag!

Flydde fältet med barnen till världens bästa Carro med barn i går, tur man har kompisar som man kan våldgästa när som!

Jag körde även ett ärende till en bygg varu affär i Laholm, skulle ha lite penslar och färg och dylikt, hade ju båda barnen med mig.

En affär med mycket dålig service!!

Jag stod där och tittade på färgen, barnen höll på att riva affären, tror ni man fick någon hjälp?
NÄ!!
Där satt två pers bakom kassan och såg syslo lösa ut!!

Till slut tröttnade jag och sa:
-Skulle man kunna få någon hjälp här innan mina barn river affären!
-Jo visst då gick det!

Kan säga att jag kommer ALDRIG besöka den affären igen!

Jaha då får vi se när vattnet kommer idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar