MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 9 augusti 2011

Höst!

Pi, örk och BLÄ!!!
Vad är detta för skitväder, kalt och regn.

Nä, fy, var är sommaren???

Jag vill ha många dagar till med värme och sol innan jag börjar jobba, hur ska det annars gå när man inte ska vara ledig förränns till nästa sommar?

Man blir ju ännu tröttare av detta vädret.

Var ju på blodcentralen förra veckan och har efter det känt mig konstig i huvudet.
Nästan lite svimmig så i dag ringde jag blodcentralen för jag ville veta vad mitt HB var vid blodgivningen.

126!!!!!!!!!
Och det är innan de tappar ca 0,5L
Ja det säger kanske inte er så mycket och det är ju inte oroväckande lågt men vid förra blodgivningen hade jag 146 så man kan säga att det gått ner lite.

Jag får väl fortsätta med järntabletterna och se om det stiger lite.

Nu sitter jag här och nästan fryser, ryser lite när man tittar ut.
Klockan är 13,43 och jag ska hämta den stora på dagis kl 14, men den lilla sover så jag drar ut på det i det längsta.

Men det blir nog tyvärr att väcka henne för att åka, typiskt det slår aldrig fel när man ska iväg så sover de som bäst.

Vi var och storhandlade den lilla och jag i förmiddags gick helt ok, fick passa på när jag bara hade ett barn med mig.

Man vet aldrig när det drar i gång för maken med halmkörning och dyligt och då kommer han ju inte hem i tid så det är lika bra att ha det gjort.

Nä, nu sprakar det i högtalarna till den lilla så då får man passa på att köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar