MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 23 augusti 2011

Första dagen!

I dag var det dax för min lilla bebis att ha sin första inskolnings dag!!!

Tiden går otroligt fort!!

Hon tyckte det var toppen och ville inte följa med hem när det var tid att åka hem.

Enda problemet var att vi var ute och den stora dottern tyckte det var konstigt att jag var där, så hon tyckte jag skulle leka med henne hela tiden i stället.

Vi får väl se hur det blir i morgon.

Jag cyklade dit och hem, på bilden ser man hur trött hon var när vi cyklade hem.

Tänkte att jag ger henne lite välling och lastar över henne i vagnen så kan hon fortsätta sova.

Haha!! Kunde jag tro!

Hon han vakna under tiden jag gjorde vällingen och sen tyckte hon inte att hon skulle sova mer.

Fick ge henne lite middag men det tog en timme innan hon somnade.

Sen fick jag väcka henne när vi skulle cykla och hämta den stora på dagis.

Vi hoppas vi slipper regnet i morgon så kan jag cykla då också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar