MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 23 oktober 2012

Arg!

I veckan när jag jobbade kom en narkos läkare upp på avdelningen.

De träffar vi nästan dagligen så det är väl ingen stor grej.

Detta var dock dr som satte min ryggbedövning när jag fick min yngsta dotter.
När han kom den gången så sa han:
- Vi har ju träffats förut.

Haha!

Jaja, jag fick ju den i alla fall.

Sen har jag inte träffat honom sen dess, han har också varit hemma och varit föräldrar ledig.

Men vi pratade, sen sa jag:
- Ja, vi har väl inte setts sen jag fick barn sist.
- Ja, det minns jag, det var då du var så väldigt arg!

Haha!

Kul att bli ihåg kommen för den som är så arg.

Men jag sa till honom att han kan börja förbereda sig för det är snart tid igen.

Ja, det är kul att man jan roa någon och att man blir ihåg kommen för något.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar