MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 20 oktober 2012

Jobbhelg!

Denna helgen är en jobbhelg!
I dubbel bemärkelse!

Maken började i morse vid sju tiden, sen var han hemma vid elva.
Nu är det snart min tur att åka strax efter ett är hemma sent i kväll och sen ska jag på det igen i morgon bitti.

Så denna helgen behöver man inte fundera på vad man ska göra.

Vädret är väl ingen jätte hit men det är en helt ok höstdag.
Hade ju inte skadat med lite sol bara!

Sen är jag ledig en helg men då jobbar maken igen.

Sen är det min tur igen, men då är det sista helgen innan jag går på gravledigt.

Tiden går fort.

Men att jobba helg är inte så kul.
Finns ju roligare saker att göra.

Men så är det ju i mitt yrke, det ingår ju med obekväma arbetstider.

Det är tur man har fina arbetskamrater, det gör det hela lättare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar