MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 27 oktober 2012

Handla

I dag har det varit besök på Ikea och Väla i helsingborg.
Rätt mycket folk var det ju men det hade vi räknat med eftersom det är lönehelg, men det sväljer ju en hel det folk så det var helt ok.

Mitt största problem är att jag inte kan gå så fort som jag vill och att jag inte orkade så länge.

Vi fick åka hem efter ca fyra timmar (då hade vi ätit middag också) för jag hade så ont i mina fogar och fick sammandragningar.

Så nu är man helt slut!

Men jag fick köpt det jag skulle ha.

Lite julklappar och lite smått till hemmet som vi behövde.

Så det mesta fick vi ju ändå.

Men nu får det bli en lördagskväll i soffan för jag lär inte orka mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar