MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 16 oktober 2012

Gravidhjärna!

Jag har verkligen råkat ut för gravidhjärna!

Har märkt av det innan men inte så mycket.
Förrän i dag.

Var på simskola med min äldsta dotter, jag satte mig utanför som jag brukar, satt och sappade lite på mobilen när det plötsligt slår mig....

Var är nyckeln till hänglåset i skåpet???!!!!!

Fan jag hittar den inte!
PANIK!!!

Gick samma väg tillbaka som jag gått dit.
Hittade den inte.
Var ute och frågade i entrén om det fått in någon nyckel.
Det hade de inte.

Så när dottern simmat färdigt och var klar i duschen så fick det komma och klippa upp låset.

Där inne stod ryggsäcken med saker vi hade med oss, i ryggsäcken låg nyckeln!!!

Hur dum får man bli?
Tydligen hur dum som helst!

Det är jobbigt när man känner att hjärnan inte är med som den brukar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar