MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 13 oktober 2012

Sytt färdigt för denna gången!

Ja, ibland får jag ett ryck att sy!

Har ju sytt lite nu inför att babyn ska komma.
En ny skötväska till vagnen.
Ett tyg att hänga över vagnen.

Det senaste tillskottet är:
Denna amningskudde den till vänster
Och ett babynest där babyn ska ligga när den är nyfödd så den känner sig omhuldad.




Jag hade köpt frigolit pärlor att fylla dessa två med, ni vet såna kulor som man har i sacco säckar.
Kändes som en bra idé ända tills jag skulle fylla amningskudden, öppnade säcken med kulor och stoppade ner handen.

Herre gud så statiskt det var, hela armen var full av kulor som inte ville släppa.
Och att få in det i tyget var helt lönlöst.

Phu, fick komma på ett litet patent för att få in det i tyget utan att har hela mig och hela huset fullt med pärlor.

Men nöjd blev jag nu när det är klart.

Hoppas bara den lill* vill använda det riktigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar