MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

lördag 13 oktober 2012

Städa och röja!

I dag har det städats och röjts.

Jag började på barnens rum.

Röjde, sorterade, stängde och stoppade undan deras leksaker och nallar.
De leker inte med allt de har och mycket är skit från tex Mc Donalds.
Nallar och andra gossedjur har de till förbannelse så det rensades ut och lades ut på vinden.

Så nu är där lite mer lagom med saker.

Barnen själva märker ju ingen skillnad ändå så då gör det inte så mycket.

När maken sen kom hem så lyfte vi på resårerna i sängen och damsög där, det var inte i går det gjordes sist!
Sen blev det renbäddning av alla fyra sängarna.

Så nu blir det bad av barnen och dusch av oss vuxna sen ska det bli skönt att krypa ner i en renbäddad säng senare i kväll.

Sen är det ju redan söndag i morgon och sen är snart helgen slut tyvärr!

Jaja, så är ju livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar